24 november 2007

Never Alone - Barlow Girl

Songtekst van Never Alone:




I waited for You, today Ik wachtte op U, vandaag
But You didn't show (No no no) Maar U liet zich niet zien (Nee Nee Nee)
I needed You, today Ik had U nodig, vandaag
So where did You go? Dus waar bent U heen gegaan?
You told me to call U zei me te roepen
Said You'd be there Zei dat U daar zou zijn
And though I haven't seen You En al heb ik U niet gezien
Are you still there? Bent U daar nog?



I cried out with no reply Ik huil het uit zonder antwoord
And I can't feel you by my side En ik kan U niet naast me voelen
So I'll hold tight to what I know Dus ik zal me vasthouden aan wat ik weet
You're here and I'm never alone U bent hier en ik ben nooit alleen



And though I cannot see You En toch kan ik U niet zien
And I can't explain why En ik kan niet verklaren waarom
Such a deep, deep reassurance Zo'n diepe, diepe geruststelling
You've placed in my life Heeft U geplaatst in mijn leven



We cannot separate We kunnen niet scheiden
'Cause You're part of me Omdat U een deel van me bent
And though You're invisible En toch bent U onzichtbaar
I'll trust the unseen Ik vertrouw hetgeen dat ik niet kan zien

I cried out with no reply Ik huil het uit zonder antwoord
And I can't feel you by my side En ik kan U niet naast me voelen
So I'll hold tight to what I know Dus ik zal me vasthouden aan wat ik weet
You're here and I'm never alone U bent hier en ik ben nooit alleen

Geen opmerkingen: