24 november 2007

Ooit komt er een dag (Opwekking 665)

Ooit komt er een dag
dat de hemel openbreekt
en de doden zullen opstaan.
Ooit komt er een dag
dat U terug komt op een wolk
en dat U kijkt met ogen, stralend als de zon

Ooit zal het zo zijn
dat we leven in een stad
waar geen pijn en geen verdriet is
Ooit zal het zo zijn
als we komen in die stad
dat de Vader onze tranen wist.

Tot aan die dag
wil ik weten wie U bent,
wil ik leven dicht bij U
en mij geven in aanbidding.
Tot aan die dag wil ik horen wat U zegt
en Uw woorden tot mij nemen
als een kostbaar geschenk.
Tot aan die dag!

Ik verlang zo naar de dag
dat ik neer kniel aan Uw voeten
en ik U mag herkennen aan Uw stem.
Als we samen hand in hand
het hemelsparadijs betreden,
zal ik eeuwig mogen zijn waar U bent.

Tot aan die dag!

2 Petrus 3:13 (NBV)
Wij verwachten echter naar Zijn belofte nieuwe hemelen en een nieuwe aarde, waar gerechtigheid woont.

Openbaring 21:1-4 (NBV)
1 Ik zag een nieuwe hemel en een nieuwe aarde. Want de eerste hemel en de eerste aarde zijn voorbij, en de zee is er niet meer.
2 Toen zag ik de heilige stad, het nieuwe Jeruzalem, uit de hemel neerdalen, bij God vandaan. Ze was als een bruid die zich mooi heeft gemaakt voor haar man en hem opwacht.
3 Ik hoorde een luide stem vanaf de troon, die uitriep: ‘Gods woonplaats is onder de mensen, Hij zal bij hen wonen. Zij zullen zijn volken zijn en God zelf zal als hun God bij hen zijn.
4 Hij zal alle tranen uit hun ogen wissen. Er zal geen dood meer zijn, geen rouw, geen jammerklacht, geen pijn, want wat er eerst was is voorbij.’

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig lied.
http://revolutietheorie.yourbb.nl/index.php
Forum voor Christenen en anders denkenden.
Steeds welkom.

Groetjes "Revolutionairke"

Unknown zei

Hoi,

dankjewel voor je prachtige site. Ik zocht naar dit lied en kwam via Google op je blog. Prachtig!

Ik hoop dat je nog veel zegen van God mag verspreiden op deze manier.

Corinne

Anolietje zei

Ooit komt er een dag

E B/E
Ooit komt er een dag
C#m B/C#
dat de hemel openbreekt
A C#m B
en de doden zullen op - staan.
C#m B/C#
Ooit komt er een dag
E/B B
dat U terug komt op een wolk
A
en dat U kijkt met ogen,
C#m B A
stralend als de zon


Ooit zal het zo zijn
dat we leven in een stad
waar geen pijn en geen verdriet is
Ooit zal het zo zijn
als we komen in die stad
A C#m B E
dat de Vader onze tra - nen wist.



Refrein:
A
Tot aan die dag
E/G#
wil ik weten wie U bent,
F#m7
wil ik leven dicht bij U
C#m
en mij geven in aanbidding.
A E/G#
Tot aan die dag wil ik horen wat U zegt
F#m7
en Uw woorden tot mij nemen
Bsus
als een kostbaar geschenk.
E Esus C#m B A B E
Tot aan die dag!



Ooit zal het zo zijn
dat we leven in een stad
waar geen pijn en geen verdriet is
Ooit zal het zo zijn
als we komen in die stad
A C#m B E
dat de Vader onze tra - nen wist.

(Refrein)

C G/B
Ik verlang zo naar de dag
Am7 G
dat ik neer kniel aan Uw voeten
Am7 Esus E /D
en ik U mag herkennen aan Uw stem.
C G/B
Als we samen hand in hand
Am7 G
het hemelsparadijs betreden,
Am7 Bsus
zal ik eeuwig mogen zijn waar U bent.

(Refrein)

C#m A E C#m A F#m7
Tot aan die dag! Tot aan die dag!

Vlasta Parkanová zei

Godzijdank, ik geloofde in DR osagiede na het lezen van zoveel getuigenissen van zijn werk en besloot contact met hem op te nemen. Ik ben Giovanni Roel. Ik schrijf mijn eigen getuigenis dat ik nooit voor mogelijk had gehouden. Voordat ik DR Osagiede ontmoette, voelde ik dat het een bijgelovig geloof was en dat de spreuken niet wetenschappelijk bewezen waren, maar die spreuk zorgde ervoor dat ik iets anders geloofde. HIJ IS EEN GOEDE MAN. Ik vond mijn ex-vrouw met de hulp van deze man na 4 jaar pogingen, maar het was niet mogelijk om iets te laten zien. Als je een getuigenis van DR Osagiede leest, is dat waar. Mijn vrouw Sharon had me meer dan 4 jaar achtergelaten en ik zou haar graag terug willen hebben en haar willen vragen om terug te komen, maar ze was doof voor mij en maakte me in het openbaar absurd. Dr. osagiede werd naar mij verwezen door een van mijn vrienden die hij ook op mijn werkplek had geholpen en ik vertelde hem dat hij bijgelovig was en dat hij gek was om in zulke fetisjistische dingen te geloven. Maar na zoveel gedachten hierover, ging ik om het online te krijgen en besloot om hem per e-mail te contacteren. Hij gaf me snel zijn mobiele telefoonnummer en we hebben ook lang gepraat. Hij is de beste. Voordat hij de baan spelde, had ik al een verzekering. Binnen 3 dagen, mijn ex-vrouw kwam na 4 jaar van spot om een ​​nutteloze man te zijn, kwam om me te zien en vroeg me deze keer. Ik wist niet wat deze man deed, maar hij kan het heel goed voor me doen. Ik dank hem en mijn vriend voor het feit dat hij hem elke dag van mijn leven kent. Ik denk dat hij iedereen zal helpen die om hulp vraagt. Je neemt contact met hem op via doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp +2349014523836 veel succes
en hij is ook in staat om ...
1) liefdesgames
2) verloren liefdespreuken
3) echtscheiding
4) echtgenoten van echtgenoten
5) betoverde map
6) oplossende spreuken
7) simuleer een kleine, liefhebbende vriend
8.) je wordt gepromoveerd in de spelling van je kantoor / loterij
9) zal je liefde bevredigen
10) je wilt rijk worden
doctorosagiede75@gmail.com of
whatsapp +2349014523836